This website requires JavaScript.
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE
WOLUWE SHOPPING - MY WAY TO LIVE

Privacyerklaring

LAATST BIJGEWERKT: Mei 2024

Het Woluwe Shopping Center is eigendom van en wordt geëxploiteerd door Eurocommercial Properties Belgium S.A. (de “Onderneming“, “wij” of “ons“). Wanneer u het Woluwe Shopping Center bezoekt, gebruik maakt van onze diensten of anderszins met ons communiceert in de context van ons winkelcentrum (gezamenlijk noemen we dit onze “Diensten“), kunnen wij informatie verzamelen en gebruiken die u identificeert als een natuurlijke persoon of die betrekking heeft op u als een identificeerbaar natuurlijk persoon (“Persoonsgegevens”). Deze Privacyverklaring beschrijft hoe wij Persoonsgegevens verwerken in het kader van onze Diensten. 

Als u huurder bent van het Woluwe Shopping Center, verwijzen wij u naar onze aparte ECP Connect Privacyverklaring. Als u een belanghebbende of perscontact bent, verwijzen wij u naar de Privacyverklaring van Eurocommercial N.V..

VERZAMELEN EN VERWERKEN VAN PERSOONSGEGEVENS 

Hoe we Persoonsgegevens verzamelen

Wij verzamelen Persoonsgegevens voor verschillende doeleinden en in verschillende contexten als onderdeel van onze Diensten (zie beschrijvingen in de tabel hieronder). 

Optionele versus verplichte velden 

Bepaalde categorieën Persoonsgegevens zijn noodzakelijk om u de Dienst te kunnen leveren waar u om heeft verzocht, zoals uiteengezet in de onderstaande tabellen waarin we de specifieke doeleinden bespreken waarvoor we Persoonsgegevens verwerken.  Dergelijke noodzakelijke velden worden altijd gemarkeerd als “noodzakelijk” of “verplicht”. Naast deze verplichte velden heeft u ook de mogelijkheid om Persoonsgegevens te delen die niet noodzakelijk zijn voor de Diensten en die worden gemarkeerd als “optioneel”. Wanneer u ervoor kiest om Persoonsgegevens met ons te delen door de optionele velden in te vullen, zullen wij deze informatie gebruiken om u beter te leren kennen en om onze interacties met u te personaliseren, zoals beschreven in “Relatiemanagement en personalisatie” hieronder. Uw keuze om in bepaalde gevallen geen optionele Persoonsgegevens te verstrekken, heeft geen invloed op uw mogelijkheid om gebruik te maken van de verzochte Dienst(en).

Als u Persoonsgegevens over andere personen deelt met ons, zoals van uw familieleden, verklaart u dat u bevoegd bent om dit te doen en geeft u ons toestemming om de informatie te gebruiken in overeenstemming met deze Privacyverklaring.

 

Evenementen

 

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Wedstrijdmanagement.

We bieden verschillende wedstrijden (vb. prijsvragen) aan in ons winkelcentrum waaraan u kunt deelnemen. We vragen u ons Persoonsgegevens te verstrekken zodat we uw deelname kunnen verwerken. 

We verzamelen de volgende noodzakelijke Persoonsgegevens om u onze Dienst te kunnen bieden:

  • Voor- en achternaam, 
  • Telefoonnummer en/of e-mail
  • Communicatievoorkeuren
Wij verwerken de vereiste Persoonsgegevens om uw deelname aan de wedstrijd/prijsvraag mogelijk te maken. Wij baseren ons op de grondslag “uitvoering van een overeenkomst”.  We bewaren je Persoonsgegevens totdat de wedstrijd is afgelopen.  Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u. 
Animatie en evenementenbeheer.

Woluwe Shopping organiseert regelmatig evenementen in het winkelcentrum. Voor bepaalde evenementen vragen wij u om u aan te melden voor deelname. In deze context zullen wij bepaalde Persoonsgegevens van u verzamelen om uw deelname aan het evenement te verwerken. 

We verzamelen de volgende noodzakelijke Persoonsgegevens om u onze Dienst te kunnen bieden:

  • Voor- en achternaam
  • E-mail en/of telefoonnummer
  • Soort activiteit
  • Datum en plaats van de activiteit
  • Communicatievoorkeuren
Wij verwerken de vereiste Persoonsgegevens om uw deelname aan het evenement te registreren en verwerken. Wij baseren ons op de grondslag “uitvoering van een overeenkomst”.  We bewaren je Persoonsgegevens totdat het evenement is afgelopen.  Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u. 

 

Loyaliteitsprogramma

 

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Beheer van loyaliteitsprogramma’s.

We bieden een loyaliteitsprogramma waaraan je kunt deelnemen. Als onderdeel van het loyaliteitsprogramma sturen we je persoonlijke aanbiedingen en kun je profiteren van verschillende exclusieve diensten en promoties. Als lid van ons loyaliteitsprogramma willen we u graag beter leren kennen, zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw lidmaatschap. Wij verzamelen uw Persoonsgegevens om u te voorzien van alle voordelen die het lidmaatschap met zich meebrengt. 

We verzamelen de volgende noodzakelijke informatie om u onze Dienst te kunnen bieden:

  • Inloggegevens voor het account
  • Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Postcode
  • Geslacht
  • Winkelgeschiedenis en/of -gedrag (bijv. coupongebruik)
  • Marketing- of communicatievoorkeuren

U kunt ons optioneel ook aanvullende informatie verstrekken zodat we onze diensten en (marketing)communicatie met u verder kunnen personaliseren, zoals beschreven in “Relatiemanagement en personalisering”.

Wij verwerken de vereiste Persoonsgegevens om uw deelname aan het loyaliteitsprogramma te beheren. Wij baseren ons op de grondslag “uitvoering van een overeenkomst”. Voor het verzenden van marketingcommunicatie en om onze interacties met u te personaliseren, baseren wij ons op uw toestemming. Wij bewaren uw Persoonsgegevens zolang u lid bent van het loyaliteitsprogramma. We ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u of via uw interacties met onze Diensten of website. 

 

WiFi-verbinding

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Beheer van WiFi-verbinding 

We bieden gratis WiFi aan al onze bezoekers in het winkelcentrum. We vragen u wel om u eerst te registreren om de veiligheid van ons WiFi-netwerk te waarborgen. 

Wij verwerken uw Persoonsgegevens ook om toekomstige verbindingen met WiFi te vergemakkelijken, bijvoorbeeld door bepaalde velden vooraf in te vullen wanneer u verbinding probeert te maken met uw e-mailadres.

We verzamelen de volgende noodzakelijke Persoonsgegevens om u onze Dienst te kunnen bieden:

  • Voornaam en achternaam
  • E-mailadres
We baseren ons op ons gerechtvaardigd belang om de veiligheid en het juiste gebruik van de WiFi-verbinding te garanderen en om de gebruikerservaring te verbeteren.  We bewaren de Persoonsgegevens tot 12 maanden na de datum van uw laatste interactie met ons. Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u. 

 

Klantenservice

 

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Klantenservice

Wij verwerken uw Persoonsgegevens wanneer u contact met ons opneemt met verzoeken om ondersteuning, klachten of vragen. Dit is inclusief wanneer u contact met ons opneemt via het contactformulier op onze website. 

Wij verzamelen Persoonsgegevens die nodig zijn om uw verzoek, klacht of vraag te verwerken. 

  • Voor- en achternaam
  • E-mail
  • Telefoonnummer
  • Inhoud van uw bericht
We baseren ons op ons gerechtvaardigd belang om vragen of klachten te behandelen. 

Als u ons om een specifieke Dienst verzoekt, vertrouwen wij op de uitvoering van het contract om Persoonsgegevens te verwerken die nodig zijn om u een dergelijke Dienst te verlenen.

Als u een verzoek indient op basis van een wet (zoals een inzageverzoek op basis van de Algemene Verordening Persoonsgegevens), zullen wij uw Persoonsgegevens verwerken omdat dit noodzakelijk is om te voldoen aan onze wettelijke verplichting.

Wij bewaren uw Persoonsgegevens zo lang als nodig is om uw verzoek, klacht of vraag te verwerken.  Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u.
Belangrijke wijzigingen / Serviceberichten communiceren

In bepaalde situaties moeten we mogelijk rechtstreeks contact met u opnemen om administratieve informatie met u te delen. Dit kan belangrijke informatie zijn over onze relatie, onze Diensten, wijzigingen in onze voorwaarden, beleidsregels, verklaringen en procedures en/of andere administratieve informatie.

We gebruiken uw voor- en achternaam en ten minste één contactmethode om contact met u op te nemen. Afhankelijk van de inhoud van de communicatie kunnen we voor dit doel ook andere Persoonsgegevens verwerken.  We baseren ons op onze gerechtvaardigde belangen, bijvoorbeeld om ervoor te zorgen dat onze Diensten worden gebruikt in overeenstemming met onze voorwaarden, bepalingen en beleidsregels. 

We baseren ons op de uitvoering van een overeenkomst wanneer de communicatie betrekking heeft de Algemene Voorwaarden van de Website.

In bepaalde gevallen kunnen we ook wettelijk verplicht zijn om u op de hoogte te stellen van materiële wijzigingen in onze Algemene Voorwaarden of Privacyverklaring (bijvoorbeeld in het geval van fusies, overnames en andere reorganisaties en herstructureringen van ons bedrijf).

Wij bewaren uw Persoonsgegevens voor dit doel zolang u een relatie met ons hebt (bijv. zolang u een lid bent van ons loyaliteitsprogramma bent of marketingcommunicatie van ons ontvangt).  N.V.T.

 

Marketing en gebruikersbetrokkenheid

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Promotionele informatie sturen over onze Diensten, nieuwsbrieven, promoties, aanbiedingen en ander nieuws over ons winkelcentrum of de individuele winkels.

Als u zich inschrijft voor het ontvangen van marketingcommunicatie van ons (bijvoorbeeld onze nieuwsbrief), zullen wij u periodiek marketingcommunicatie sturen, in overeenstemming met uw voorkeuren. Dit kunnen e-mail- of SMS-marketingberichten zijn met aanbiedingen die verband houden met Woluwe Shopping Center of diens winkels. 

We verzamelen de volgende noodzakelijke informatie om u onze Dienst te kunnen bieden:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres of telefoonnummer
  • Marketing- en communicatievoorkeuren
We sturen u marketingcommunicatie op basis van uw toestemming.  Wij bewaren uw Persoonsgegevens totdat u zich afmeldt voor het ontvangen van marketingcommunicatie van ons. Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u, of van onze externe partners, zoals Giftify, wanneer u hen toestemming geeft om w Persoonsgegevens met ons te delen.
Relatiemanagement en personalisatie

Wij bieden u de mogelijkheid om het meeste uit uw ervaring bij Woluwe Shopping te halen. Indien u hiervoor kiest, willen wij u graag beter leren kennen om u een naadloze en gepersonaliseerde ervaring te kunnen bieden. Voor dit doel gebruiken wij de Persoonsgegevens die wij verzamelen uit onze interacties met u (bijv. wanneer u zich inschrijft voor een wedstrijd, verbinding maakt met onze WiFi, lid wordt van een loyaliteitsprogramma of informatie die automatisch van u wordt verzameld via cookies of soortgelijke technologieën) om onze interacties te personaliseren (bijv. u cadeaus sturen op uw verjaardag) en u content aan te bieden op basis van uw interesses. 

Persoonsgegevens die voor dit doel worden gebruikt, omvatten de volgende categorieën (afhankelijk van welke Persoonsgegevens u vrijwillig met ons deelt door optionele velden in te vullen, zie hierboven onder “Optionele versus verplichte velden:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Account inloggegevens (als u lid bent van het loyaliteitsprogramma)
  • Geslacht
  • Postcode
  • Telefoonnummer
  • Geboortedatum
  • Interessegebieden
  • Samenstelling van het huishouden
  • Winkelgeschiedenis en/of -gedrag (als u lid bent van het loyaliteitsprogramma)
  • WiFi-inloggebeurtenis
  • Marketing- en communicatievoorkeuren
  • Informatie verzameld via cookies of soortgelijke technologieën
Wij personaliseren onze communicatie met u op basis van uw toestemming. Zie “Uw keuzes met betrekking tot ons gebruik en de openbaarmaking van uw Persoonsgegevens hieronder voor informatie over hoe u zich kunt afmelden voor personalisatie. Wij bewaren uw Persoonsgegevens voor dit doel tot het moment dat u zich afmeldt voor personalisatie, zoals beschreven onder “Uw keuzes met betrekking tot ons gebruik en de openbaarmaking van uw Persoonsgegevens hieronder.  Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u, via uw interacties met onze Diensten of website, of van onze externe partners wanneer u hen toestemming geeft om uw Persoonsgegevens met ons te delen.

 

Onze Diensten verbeteren

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Diensten verbeteren en nieuwe Diensten ontwikkelen

We gebruiken uw Persoonsgegevens voor analytische doeleinden, zodat we onze bestaande Diensten kunnen verbeteren en nieuwe interessante Diensten kunnen ontwikkelen.

Wij zullen bijvoorbeeld gegevensanalyses uitvoeren om het gebruik van onze Diensten en de gebieden van waaruit onze bezoekers naar Woluwe Shopping komen, in beeld te brengen en te analyseren. Wij kunnen de verkregen inzichten ook gebruiken om nieuwe Diensten te ontwikkelen, bijvoorbeeld op basis van feedback van bezoekers, of om bestaande Diensten of de manier waarop wij deze promoten te verbeteren. Wij willen ook gebruikstrends kunnen identificeren en de doeltreffendheid van onze promotiecampagnes controleren.

Wij gebruiken de Persoonsgegevens die wij beschikbaar hebben van u voor dit doel. Waar mogelijk en haalbaar doen we dit op een manier waarop u niet direct identificeerbaar bent (bijv. door geaggregeerde inzichten te creëren op basis van gepseudonimiseerde gegevens, zoals hieronder beschreven). We baseren ons voor deze activiteiten op ons gerechtvaardigd belang. We hebben er belang bij ervoor te zorgen dat onze Diensten relevant blijven voor onze bezoekers en dat onze promotiecampagnes effectief blijven.  Wij bewaren de Persoonsgegevens in identificeerbare vorm voor de duur van de toepasselijke bewaartermijn voor het primaire doel van het verzamelen van de betreffende Persoonsgegevens.  We ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u of via uw interacties met onze Diensten of website. 
Persoonsgegevens aggregeren of anonimiseren.

Wanneer we uw Persoonsgegevens in identificeerbare vorm niet nodig hebben voor onze doeleinden (zoals het uitvoeren van analyses om geaggregeerde inzichten te verkrijgen), zullen we uw Persoonsgegevens aggregeren en/of anonimiseren zodat deze niet langer als Persoonsgegevens worden beschouwd. 

Wij kunnen de Persoonsgegevens aggregeren, anonimiseren of pseudonimiseren die noodzakelijk of vereist zijn voor het relevante doel van anonimisering of pseudonimisering.  We baseren ons op onze gerechtvaardigde belangen, zoals het belang om andere gegevens voor ons gebruik te genereren.  Wanneer geanonimiseerde informatie niet langer als een Persoonsgegeven wordt aangemerkt, bewaren we deze informatie in overeenstemming met ons beleid inzake bewaartermijnen voor overige informatie. We ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u of via uw interacties met onze Diensten of website.

 

Veiligheid en wettelijke redenen

Doel Persoonsgegevens  Grondslag Bewaartermijn Bronnen
Fraudepreventie en security

Wij kunnen uw Persoonsgegevens gebruiken als dit aan de orde is in het kader van:

  • Beveiligingsdoeleinden, waaronder systeembeveiliging en beveiliging van ons terrein. Wanneer we CCTV-camera’s in ons winkelcentrum hebben geïnstalleerd, maken we dit zichtbaar door middel van een passend bord.
  • Fraude opsporen en voorkomen; en
  • Audits om te controleren of onze interne processen werken zoals bedoeld en voldoen aan wettelijke, regelgevende en contractuele verplichtingen.
De Persoonsgegevens zijn afhankelijk van het specifieke doel en kunnen beelden omvatten van CCTV-camera’s. We baseren ons op onze gerechtvaardigde belangen, zoals het identificeren en/of voorkomen van frauduleuze transacties of diefstal en het waarborgen van de veiligheid van onze winkelcentra en systemen. 

We zijn tevens wettelijk verplicht om audits uit te voeren.

Wij bewaren de Persoonsgegevens zo lang als nodig is voor het toepasselijke doel of in overeenstemming met een wettelijke verplichting om bepaalde Persoonsgegevens te bewaren. 

We bewaren camerabeelden voor een periode van 15 dagen tenzij er wangedrag is geconstateerd, in welk geval we de beelden langer kunnen bewaren als dat nodig is om het wangedrag aan te pakken. 

Wij ontvangen de Persoonsgegevens rechtstreeks van u of via uw interacties met onze Diensten of website (bijv. door het gebruik van cookies en/of vergelijkbare technologieën of via onze CCTV-camera’s).
Juridisch en compliance

Wij hebben in sommige gevallen de wettelijke verplichting om uw Persoonsgegevens te verwerken. Dit doel omvat het voldoen aan toepasselijke wetgeving; het voldoen aan juridische processen; het reageren op verzoeken van openbare en overheidsinstanties; het voldoen aan vereisten van nationale veiligheid of wetshandhaving.

Het afdwingen van onze algemene voorwaarden; het beschermen van onze activiteiten; het beschermen van onze rechten, privacy of eigendom; en ons in staat stellen om beschikbare rechtsmiddelen in te zetten, vorderingen te verdedigen en de schade die we mogelijk oplopen te beperken.

Wij gebruiken de Persoonsgegevens zoals relevant voor de specifieke juridische actie, het handhavend onderzoek en/of de juridische processen in kwestie. Wij baseren ons op de relevante wettelijke verplichting om de relevante Persoonsgegevens te verwerken.

Wij baseren ons op onze gerechtvaardigde belangen, zoals het handhaven van algemene voorwaarden en het instellen of verdedigen van juridische claims.

Zolang vereist door de relevante wettelijke verplichting of noodzakelijk voor de vaststelling, verdediging of uitoefening van een rechtsvordering.  N.V.T.
Noodsituaties en incidenten

In uitzonderlijke omstandigheden moeten wij uw Persoonsgegevens verwerken om te reageren op een incident of noodgeval. Dit kan doeleinden omvatten zoals: Het waarborgen van de veiligheid van personeel en bezoekers op locatie; het reageren op, afhandelen en documenteren van ongevallen en medische en andere noodsituaties op locatie; het actief bewaken van eigendommen om te zorgen voor adequate preventie van incidenten, respons en documentatie (inclusief CCTV); het verzoeken om hulp van hulpdiensten; en het verzenden van meldingen en waarschuwingen in het geval van incidenten of noodsituaties (zoals via sms, e-mail, oproep, aanwijzingen op audiovisuele apparaten, enzovoort).

Wij gebruiken Persoonsgegevens als dat nodig en relevant is voor het specifieke doel en de context.  We zijn wettelijk verplicht om noodgevallen en incidenten adequaat aan te pakken. In bepaalde gevallen kan het verwerken van Persoonsgegevens ook noodzakelijk zijn om de vitale belangen van een individu te beschermen (zoals wanneer we contact moeten opnemen met medische of hulpdiensten). Zolang vereist door de relevante wettelijke verplichting of noodzakelijk voor de vaststelling, verdediging of uitoefening van een rechtsvordering.  N.V.T.

 

The Second Life

Als u gebruik maakt van de diensten van The Second Life, verwerken wij bepaalde Persoonsgegevens om dit mogelijk te maken. Raadpleeg het Privacybeleid van The Second Life voor meer informatie.

Delen van Persoonsgegevens

Wij delen Persoonsgegevens met de volgende ontvangers:

  • Onze moedermaatschappij, Eurocommercial Properties N.V., om geaggregeerde inzichten te creëren en andere (juridische) ondersteunende diensten te verlenen.
  • De huurdersvereniging van Woluwe Shopping Center.
  • Vastgoedbeheerder Woluwe Shopping Center. 
  • Onze CRM-platformserviceprovider.
  • Onze WiFi-dienstverlener.
  • Andere IT- en gerelateerde infrastructuurserviceproviders, waaronder websitehosting en e-maillevering.
  • Aanbieders van wedstrijdplatforms.
  • Aanbieders van analysediensten.
  • Aanbieders van reclamediensten.
  • Aanbieders van sociale media.
  • Animatie- en evenementenbureaus.

 

Overige gevallen van delen

Wij zullen uw Persoonsgegevens ook delen wanneer dit noodzakelijk of gepast is, in het bijzonder wanneer wij hiertoe een wettelijke verplichting of gerechtvaardigd belang hebben:

  • Aan publieke en/of overheidsinstanties en/of handhavende autoriteiten, waaronder rechtbanken, tribunalen, handhavende instanties, belastingautoriteiten en andere overheidsinstanties;
  • Aan derden (rechtspersonen of natuurlijke personen), voor zover relevant voor de specifieke juridische actie en/of procedures in kwestie (zoals advocaten, accountants, verzekeraars, adviesbureaus, etc.);

Aan derden in het geval van een reorganisatie, fusie, verkoop, joint venture, toewijzing, overdracht of andere vervreemding van alle of een deel van onze activiteiten, activa of aandelen (inclusief in verband met een faillissement of soortgelijke procedures). U zult op de hoogte worden gebracht van een dergelijke transactie en van mogelijke wijzigingen in de verwerking van uw Persoonsgegevens in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving en in overeenstemming met de bepaling in “Updates van deze Privacyverklaring”.

COOKIES EN SOORTGELIJKE TECHNOLOGIEËN

We kunnen Persoonsgegevens verzamelen door cookies en soortgelijke technologieën te gebruiken. Raadpleeg onze Cookies en vergelijkbare technologieën verklaring voor meer informatie. 

BEVEILIGING

We streven ernaar redelijke organisatorische, technische en administratieve maatregelen te nemen om Persoonsgegevens binnen onze organisatie te beschermen. Helaas kan geen enkele gegevensoverdracht of opslagsysteem als 100% veilig worden gegarandeerd.  Als u reden hebt om aan te nemen dat uw interactie met ons niet langer veilig is, stel ons dan onmiddellijk op de hoogte zoals beschreven in Contact met ons opnemenhieronder.

KEUZEMOGELIJKHEDEN EN INDIVIDUELE RECHTEN  

Uw keuzes met betrekking tot ons gebruik en het delen van uw Persoonsgegevens

Wij geven u keuzes met betrekking tot ons gebruik en het delen van uw Persoonsgegevens voor marketingdoeleinden. Zoals hierboven beschreven onder “Marketing en gebruikersbetrokkenheid” kunt u kiezen welk soort marketingcommunicatie u van ons wilt ontvangen. U kunt kiezen voor niet-gepersonaliseerde algemene marketingcommunicatie of voor gepersonaliseerde marketingcommunicatie die is afgestemd op uw situatie en interesses. 

U hebt te allen tijde de mogelijkheid om u af te melden voor:  

1. Marketinggerelateerde communicatie.  Als u niet langer marketinggerelateerde berichten van ons wilt ontvangen, kunt u zich afmelden door:

    • Op de link “Uitschrijven” onderaan de e-mail die u van ons ontvangt te klikken; of
    • Als u lid bent van ons loyaliteitsprogramma, kunt u uw marketinginstellingen wijzigen door in te loggen op uw account.

Hiermee meldt u zuch af voor alle marketingcommunicatie van ons, inclusief gepersonaliseerde marketingcommunicatie. 

2. Gepersonaliseerde marketinggerelateerde communicatie.  Als u hebt ingestemd met het ontvangen van gepersonaliseerde marketingcommunicatie, maar u wilt zich afmelden voor personalisatie zonder zich ook af te melden voor de reguliere, niet-gepersonaliseerde marketingcommunicatie, dan kunt u zich afmelden voor personalisatie door:

  • Contact met ons op te nemen in overeenstemming met de informatie onder Contact met ons opnemen; of
  • Als u lid bent van ons loyaliteitsprogramma, kunt u zich afmelden voor personalisatie door in te loggen op uw account.

3. Personalisatie op basis van bepaalde categorieën Persoonsgegevens.  Als u ons optionele Persoonsgegevens hebt verstrekt voor personalisatiedoeleinden door optionele velden in te vullen, kunt u de optionele Persoonsgegevens-elementen die worden gebruikt voor personalisatiedoeleinden beheren door:

  • Contact met ons op te nemen in overeenstemming met de informatie onder Contact met ons opnemen; of
  • Als u lid bent van ons loyaliteitsprogramma, kunt u zich afmelden voor personalisatie of uw gegevens wijzigen door in te loggen op uw account. 

U zult nog steeds gepersonaliseerde marketingcommunicatie van ons ontvangen, maar de personalisatie zal niet langer gebaseerd zijn op de categorieën Persoonsgegevens waarvoor u zich heeft uitgeschreven.  

We zullen proberen zo snel als redelijkerwijs mogelijk is aan uw verzoek(en) te voldoen.  Houd er rekening mee dat als u zich afmeldt voor het ontvangen van marketingcommunicatie, wij u nog steeds belangrijke administratieve berichten kunnen sturen, waarvoor u zich niet kunt afmelden.

Hoe u uw rechten kunt uitoefenen 

Leden van ons loyaliteitsprogramma kunnen hun Persoonsgegevens inzien, bijwerken en/of verwijderen door in te loggen op hun account. 

Daarnaast kunt u contact met ons opnemen zoals staat beschreven in “Contact met ons opnemen” als u inzage wilt tot uw Persoonsgegevens, deze wilt rectificeren, beperken of verwijderen, bezwaar wilt maken tegen de verwerking, uw toestemming wilt intrekken (hetgeen geen invloed zal hebben op de rechtmatigheid van de verwerking voorafgaand aan de intrekking), of als u een kopie van uw Persoonsgegevens wilt ontvangen om deze naar een ander bedrijf te sturen (voor zover deze rechten door de toepasselijke wetgeving aan u worden verleend).  Wij zullen op uw verzoek reageren in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.  

Maak in uw verzoek duidelijk welke Persoonsgegevens u gewijzigd of uit onze database verwijderd wilt hebben. Voor uw veiligheid kunnen wij alleen verzoeken uitvoeren met betrekking tot de Persoonsgegevens die gekoppeld zijn aan het specifieke e-mailadres dat u gebruikt om ons uw verzoek te sturen, en het kan zijn dat wij uw identiteit moeten verifiëren voordat wij uw verzoek uitvoeren.  Wij proberen zo snel als redelijkerwijs mogelijk is aan uw verzoek te voldoen.

Houd er rekening mee dat we bepaalde informatie mogelijk moeten bewaren voor archiveringsdoeleinden en/of om transacties te voltooien die u bent begonnen voordat u een wijziging of verwijdering aanvroeg (wanneer u bijvoorbeeld deelneemt aan een promotie, kunt u de verstrekte Persoonsgegevens mogelijk pas wijzigen of verwijderen nadat een dergelijke promotie is voltooid).  

U kunt een klacht indienen bij een gegevensbeschermingsautoriteit van de EU/EER voor het land of de regio waar u uw gewoonlijke verblijfplaats of werkplek hebt of waar een vermeende schending van de toepasselijke gegevensbeschermingswetgeving plaatsvindt. Een lijst van gegevensbeschermingsautoriteiten is beschikbaar op. U kunt contact opnemen met de Belgische autoriteit voor gegevensbescherming via deze link (voor Vlaams) en deze link (voor Frans).

BEWAARTERMIJN

Wij zullen uw Persoonsgegevens bewaren gedurende de periode die nodig is om de in deze Privacyverklaring beschreven doeleinden te vervullen, tenzij een langere bewaartermijn wettelijk vereist of toegestaan is, bijvoorbeeld om te voldoen aan wet- en regelgeving, fiscale verplichtingen of boekhoudkundige- of rapportagevereisten. 

De criteria die worden gebruikt om onze bewaartermijnen te bepalen, zijn onder andere (i) de duur van de periode waarin we een lopende relatie met u hebben en de Diensten aan u leveren; (ii) of er een wettelijke verplichting bestaat waaraan we zijn onderworpen; of (iii) of het bewaren van gegevens raadzaam is in het licht van onze juridische positie (zoals met betrekking tot toepasselijke verjaringstermijnen, rechtszaken of handhavingsonderzoeken).

DIENSTEN VAN DERDEN

Deze Privacyverklaring heeft geen betrekking op en wij zijn niet verantwoordelijk voor de privacy-, informatie- of andere praktijken van derden, met inbegrip van derden die een website of service beheren waarnaar wij een koppeling plaatsen.  De opname van een link impliceert geen goedkeuring van de gelinkte site of dienst door ons of door aan ons gelieerde ondernemingen.

GEBRUIK VAN DIENSTEN DOOR MINDERJARIGEN

De Diensten zijn niet gericht op personen jonger dan zestien (16) jaar en we verzamelen niet bewust Persoonsgegevens van personen jonger dan 16 jaar. 

JURISDICTIE EN GRENSOVERSCHRIJDEND VERKEER

Uw Persoonsgegevens kunnen worden opgeslagen en verwerkt buiten de Europese Economische Ruimte, zoals in het Verenigd Koninkrijk.

Voor dergelijke doorgiften zorgen we ervoor dat een vergelijkbare mate van bescherming wordt geboden door ervoor te zorgen dat ten minste een van de volgende waarborgen wordt geïmplementeerd:

Adequaatheidsbesluiten: Sommige niet-EER-landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, worden door de Europese Commissie erkend als landen die een adequaat niveau van gegevensbescherming bieden volgens de EER-normen (de volledige lijst van deze landen is hier beschikbaar).

Standaardbepalingen: Voor overdrachten van Persoonsgegevens vanuit de EER naar landen die niet als adequaat worden beschouwd door de Europese Commissie, hebben wij standaardbepalingen opgesteld die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie om uw Persoonsgegevens te beschermen. U kunt een kopie van deze maatregelen verkrijgen door contact met ons op te nemen zoals beschreven in “Contact met ons opnemen” hieronder of door deze link te volgen.

GEVOELIGE INFORMATIE

Tenzij wij daarom vragen, vragen wij u geen gevoelige Persoonsgegevens (bijv. rijksregistratienummers, informatie met betrekking tot ras of etnische afkomst, politieke opvattingen, religie of andere overtuigingen, gezondheid, biometrische of genetische kenmerken, criminele achtergrond of lidmaatschap van een vakbond) aan ons te sturen of bekend te maken.

UPDATES VAN DEZE PRIVACYVERKLARING

De “LAATST BIJGEWERKT” legenda bovenaan deze Privacyverklaring geeft aan wanneer deze Privacyverklaring voor het laatst is herzien.  Eventuele wijzigingen worden van kracht wanneer we de herziene Privacyverklaring op de website plaatsen. 

CONTACT MET ONS OPNEMEN

Eurocommercial Properties Belgium S.A., Brussel, gevestigd aan de Sint-Lambrechtstraat 200, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe, België, is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het verwerken van uw persoonsgegevens in het kader van deze Privacyverklaring.

Als u vragen hebt over deze Privacyverklaring, kunt u contact met ons opnemen via GDPR@ecpnv.com

Omdat communicatie via e-mail niet altijd veilig is, vragen we je om geen gevoelige informatie op te nemen in je e-mails aan ons.